NORLIZAWATI SHARKAWI GADIS SARAWAK BERPUAS HATI DI MAKEUPKAN OLEH GEE

Seronok apabila impian menjadi kenyataan apabila Norliza Sharkawi meluahkan perasaannya kepada Gee. Menunggu giliran dan sampai waktunya merupakan satu kepuasan apabila dirinya tampil anggun di hari persandingan. Gadis dari Sarawak ini mudah di panggil dengan gelaran Liza sangat mesra dan mudah bekerjasama. Sempat berborak bersama emak dan makciknya mengenai solekan dan harga solekan Gee dan dibandingkannya di Sarawak. Katany harga makeup di Sarawak lebih mahal. yang penting merka menyukai dengan solekan yang dikenakan kepada anaknya. Syukur Alhamdulillah... segala pujian untuk-NYA... Untuk memakeover Liza pwerlu diberi penekanan pada mata dan juga pada tulang rahangnya. Shading yang betul menampilkannya lebih menyerlah dari biasa. Rona warnanya juga dicerahkan agar seimbang. Untuk pengetahuan rona kulit Liza agak cerah. Kalau tak pandai blend foundation yang digunakan muka Liza akan menjadi gelap dari warna kulit asal. Tips pengunaan foundation haruslah memilih foundation yang paling hampir dengan warn kulitnya. Bagi Gee, Gee gunakan foundation supra no 3 dan juga kombinasi MAC NC 40 dan juga 42 sdeikit 45 untuk shading... Seronok bermain dengan liquid foundation ni.. Yang pasti hasil solekan lebih segar. Tengoklah wajahnya... cantikkan...
Buat suaminya... Terima kasih melayan Gee. Sangat peramah dan nampak tekun melihat Gee menyolek isterinya itu. Hhuhuhu yang pastinya kami dalam bidang art. Bidang yang hampir sama dalam pengajian dan pembelajaran di Uitm.
Rona warna mata. Tentulah warna cari makan dari koleksi MAC.

Ulasan

arabella berkata…
wow cantik nya!!! look gorgeous!
ha..hari tu sy ada nmpak muka mcm Gee Cantik kt shah alam..tp mase tu kat Kursus Kahwin kt shah alam..wajah org tu sama mcm Gee..tp mgkn muka seiras tp lain org kot,..heheh..

Catatan Popular