MAKEUP NINIE MARLINE PELAKON WATAK KEDUA FILEM AZURA

Mendapat sms dan panggilan telefon dari Ninie memang tidak dijangkakan. Kali ini Nini ingin mendapatkan sentuhan dari Gee Cantik untuk ke majlis priview bersama wartawan untuk filem Azura. Gee ke Damansara Perdana kediaman pelakon baru ini. Katanya ingin tampil kelainan. Satu cabaran yang besar bagi menata rias untuk pelakon baru agar tampil se gah pelakon utama Neelofa. Pemilihan foundation dan juga teknik solekan Gee Cantik dipertaruhkan bagi membuatkan diri Ninie anggun dan elegan pada malam itu. Sesuai dengan pemilihan baju yang di sponsor oleh pereka muda sugguh menepati warna kulitnya itu. Bijak dan tepat gee buatkan sanggul dan ada sedikit ponytale bagi mengeluarkan potensi dirinya yang tinggi lampai itu. So elegan. I like.
Aziz M. Osman mencetuskan idea segar dalam memperkasakan filem Azura 2012 dengan jalan cerita yang baru dan lebih menarik. Timbal balik dari filem tersebut agak baik memandangkan penonton umum selesa dengan jalan ceritanya itu, apatah lagi ia turut mempertaruhkan pelakon lelaki, Shahz Jaszlee (Shahrizal) sebagai hero dan pelakon wanita baru, Neelofa sebagai heroin. Manakala pelakon kedua bagi filem itu adalah Ninie Marline turut menampilkan lakonan yang bersahaja. Syukur Alhamdulillah Ninie suka dengan solekan Gee dan gee dirisik lagi untuk solekan untuk METRO minggu hadapan. TQ Ninie memberi kepercayaan kepada Gee...

Ulasan

cantik dan nampak berseri2! tahniah abg gee! kalau lah dulu mase wedding saya jumpa blog/contact no abg gee, confirm saya amik pakej wedding kt abg tau..melepas!
Terima kasih sue... takpe takde rezeki you... sudah takdir.... next maybe untuk adik atau sedara u pun bleh...

Catatan Popular