SEKALI LAGI BLOG GEE DIIKTIRAF SEBAGAI ANTARA BLOG PERKAHWINAN PALING MENARIK DI MALAYSIA PILIHAN InTREND

Syukur Alhamdulillah... Sekali lagi Blog Gee Cantik diiktiraf dari majalah InTrend sebagai salah satu blog dari 50 blog di Malaysia paling menarik untuk dilawati. Terima kasih di atas penganugerahan yang diberikan kepada Gee. Rasa rendah diri dan sangat teruja dengan pengisian InTrend dan peminatnya yang tidak putus-putus melayari laman maya ini. Juga kepada orang belakang tabir seperti editor Rosie Haslina Nasir, Norhaizan Ahmad, Yanna Hussin, Shafezah Abdul Wahab, Nurul Huda Hussain, an Iqbal V Azwan. Tq so much uall...Happy sangat bila disenaraikan dalam majalah yang glam ni. Hopefully para pembaca boleh jadikan ia sebagai panduan untuk memilih butik pengantin di alam maya yang disarankan. Bagi mereka yang ini membuat promosi berusahalah memperbaiki blog anda supaya lebih diyakini para pembaca.
Ringkas dan padat! Itulah elemen yang perlu ada pada kandungan blog. Jangan topik’gempar’ tapi isi kandungan ke laut. Seimbangkan degan bijaksana, barulah pembaca terhibur.
Lastly, TQ so much InTrend kerana memberi ruang untuk Gee. Salam jumpa lagi.. da...

Ulasan

Jie berkata…
cayalah! keep up the good work and well done! All the best friend!!!
TQ JIE.. terharu plak rasa.. :)
ienaeliena berkata…
pewwettt...
congrats gee..
keep it up !!
Achik Endy berkata…
i like... great job bro...
pyeiza berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
pyeiza berkata…
im proud of you cekgu...in trend lah penghubung fieyza dan gee dulu..n dis time uve been promoted again...gee mmg best...congrats sifu..just stay d way u are....tq in trend..now gee is my sifu...im proud being his student.....

Catatan Popular