ROZITA CHE WAN AKAN MELANCARKAN BUKU ASAS SOLEKAN ON 13 MAC 2010

Esok jangan lupa semua dijemput hadir ke Majlis Pelancaran Buku Asas Solekan terbitan Alaf Dua Puluh Satu Sdn. Bhd. Majlis tersebut akan dirasmikan oleh Rozita Che Wan pelakon popular tanahair. Amyjanz ketika dihubungi sangat teruja dengan majlis simple yang akan di lakukan esok(sabtu 13 mac 2010) pada jam 3-4 petang di PWTC. Sebarang pertanyaan boleh menghubungi alaf 21 di talian 03-55118820/21. Personal incharge - Ina(marketing department).

Turut hadir Gee Cantik, Ltouch, Hanns, dan sesiapa blogger yang terbaca bolehlah datang untuk bersama-sama Gee memeriahkan acara yang simple ini. Khabarnya programme ini dilakukan dengan adanya gimik pengantin berarak dan pencak silat bagi melambangkan kemelayuan. Dan seterusnya melancarkan buku Asas Solekan tersebut. Im not sure buku tu ada terjual ke tidak di sana. Yang pasti ada kuiz soal jawab di mana akan mendapat hadiah buku tersebut. Lets together-gether di sana... Sesiapa yang nak jumpa Gee, L,touch dan hanns bolehlah datang awal sikit kita lepak-lepak kat shopping mall kat depan tukan... Call me k.. Opss terlupa jangan lupa bawa kamera untuk abadikan kenangan untuk di masukkan ke dalam blog. Rugi dik kalau tak join...

Ulasan

ienaeliena berkata…
best nyer..
rozita che wan!!!!!
suker sgt kat dia..
hot MAMA !!!
alamak tp malangnyer iena tak boley nak dtg la gee..
member nikah esok..
hehe ahad ni pun iena mekap org..
hehe berkat buku asas solekan ni jugak..
;)
kirim salam kat rozita che wan
:)
Salam,

Nice meeting u Gee :) thank you for visiting our booth ye..
td g pwtc...tgk dah..woww~rozita che wan tersangat lah chanteq..mcm babydoll..
syg nye xdpt nk tgkp gmbr dgn die..tgk dari jawuh jela..and tgk team uols bergambar dgn die ats pentas..hee..
thanks to ual kerana sudi datang dan tq so much iena da kengkawan yang lain yang tak dapat datang takpe.... Dina halim.. wow ur pelamin memang gee suker sangat beb. A+++++. Ye rozita che wan memang cantik macam princess... napa tak jumpa gee kat back stage, kalau tak blh bawak u jumpa dia... orait.

Catatan Popular