PINK COLOR PERTUNANGAN NIESA, MELAKA

KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN IMEJ
Majlis yang sederhana tetapi bergaya sakan. Kata-kata Itu yang mampu Gee kongsikan bersama peminat blog ini. Pertunangan Niesa sangat simple namun menitikberatkan dengan solekan dan juga pakaian. Warna pink menjadi pilihan menjadikan Niesa tampil sweet. Untuk menampilkan Niesa bergaya, Gee menggunakan pelbagai layer foundation untuk memperlihatkan kerataan kulit yang seimbang. Ini adalah kerana Niesa mempunyai sedikit masalah eye back dan kerataan kulit. Teknik shading dan smocky eye menyerlahkan matanya yang kecil menjadi galak.

Apa-apapun, tq so much Gee ucapkan kepada keluarga Niesa kerana melayan Gee dengan baik. Walaupun Gee tak sempat untuk menjamu selera Gee dapat rasakan pelawaan untuk menjamu hidangan itu benar-benar jujur. Maafkan Gee kerana tidak sempat menikmati hidangan lazat tersebut memandangkan Gee ada urusan peribadi untuk diselesaikan. Anyway tahniah buat Niesa. Salam jumpa lagi.


Berikut adalah teknik pemasangan aksesori bertudung. Ingin Gee kongsikan kepada anda semua memandangkan Anis dari Ampang pernah bertanyakan bagaimana memakai aksesori ini? Kebetulan Niesa ingin bergaya dengan aksesori ini jadi Gee mengambil peluang ini untuk mengajar anda dan juga kepada bakal pengantin. Terima kasih sekali lagi kepada Niesa dari Paya Rumput Melaka kerana sudi bekerjasama dengan Gee.

Ulasan

CITRA.CERITA.CINTA berkata…
Salam. Kalo makeup sahaja untuk area asahan melaka pada 21 mac 2009 utk majlis sambut menantu, berapa bagetnya termasuk transportation and hiasan kepala kat tudung cam nisya dr melaka tu. pls sms me okay. Nur 019 228 4664
Nur... Terima kasih memilih gee cantik untuk menyempurnakan majlis anda. Soalan anda akan di jawab melalui sms. Terima kasih.

Catatan Popular