Before & After



Untuk mengubah bentuk muka memang sukar apatah lagi muka yang hendak ditatariaskan mempunyai banyak masalah, namun dengan kepakaran dan pengalaman, ia banyak membantu saya menyelesaikan masalah mencantikan pengantin. Alhamdulillah! ilmu yang dipelajari secara tidak formal ini datangnya melalui observation and reading disamping melalui pertanyaan kepada yang pakar.

AMY JANZ
(mackup artis terkenal tanah air) telah banyak membantu saya dalam pengetahuan andaman dan solekan. Tips yang diberikan kepada saya selalu diguna pakai bagi memastikan teori ini bertepatan dengan praktikal yang dilakukan.
"Oleh itu, jangan sombong untuk bertanya jika kita ingin maju dalam bidang solekan." Kata-kata ini diambil oleh KAK ANA dari Arm in Arm butik pengantin( Pasar Kelang) yang merupakan salah seorang jurusolek permaisuri agung.


Maaf gambar sebelum tidak dapat dipaparkan.





Project photoshoot untuk student so i buatlah makeup untuk deorang ni. Yang ni untuk makeup childish dan yang kat bawah ni plak make over untuk jenis glamour2 ni. So teknik pun berlainan. I guna dark blue and black for smokie eye. memang meletop. Rambut plak i setkan mengerbang bagi effect diva. So kalau ada sebarang komen silalah... i boleh memperbaiki. :)

Ulasan

achee_b165 berkata…
mmg terbukti terbaik!! mantap!! menyengat! heh!

pic i sblum selepas x der ke? kekek!!

~mamaREDZHA~

Catatan Popular