Akan datang. Kelas Solekan Pengantin Gee Cantik 2013

Assalammualaikum. Berita baik bagi anda diluar sana. Kelas solekan pengantin bakal tiba. Hanya setahun sekali bagi kelas kategori grand event di buat. Untuk 2013 ini buat kali ke tiga akan diadakan pada 20.4.2013(sabtu) di Hotel Swiss Garden and resident Kuala Lumpur. Kursus sehari ini akan bermula dari jam 8.30 pagi sehingga 5.30 petang. Pelajar yang bagus dan berkualiti akan diserap menjadi part time makeup artist di butik gee cantik. Ayuh mulakan langkah nda sebagai makeup artist professional. Hanya rm550 sahaja. Jom daftar sekarang. Tunggu arahan selanjutnya untuk proses  pembayaran... Untuk pendaftaran sila hubungi gee 019-6456284. Momo +60 13 630 1056.

Ulasan

silah berkata…
Hai asalamualaikum geecantik..i just found ur blog.n i realized that kita ada banyak persamaan.(perhaps)..sy student of art and design n freelance model..sy teringin sangat nak bekerjasama dgn encik one day..insyaAllah..boleh dptkan ur contact?email or fb?i really hope that u'll respond me.n this is my email: silah_2nine@yahoo.com thanks :)
hi dik... of course we are the same field... my contact number 019-6456284 my email: geecantik79@gmail.com and my fb: find by email: pijat_2000_my@yahoo.com. :)
Unknown berkata…
Assalamualaikum..nak tanya cket...untuk kelas make up ni..semua peralatan disediakan ke?terima kasih.
Unknown berkata…
salam kak negeri sembilan xde kelas ke

hi nona.. untuk kelas solekan pengantin kena bawak barang makeup sendiri namun kita juga ada sediakan barang untuk keperluan tertentu sahaja.

Aini pula... kita akan ada kan di kl. Jauhnya tidaklah jauh sangat lebih kurang 35-45 minit sampai ke ke lokasi kl.

Catatan Popular