DILA DARI GEMAS, NEGERI SEMBILAN - MAJLIS SIMPLE TETAPI MERIAH

Seawal pagi Gee sudah pun sampai di Gemas Negeri Sembilan. Demi tugasan Gee gagahkan diri juga untuk menyempurnakan majlis perkahwinan Dila dari Gemas ini. Orangnya sangat simple dan sangat mudah bekerjasama. Bagi Gee solekan Dila perlu diberikan penekanan pada base foundation memandangkan kulitnya yang sawo matang ini memerlukan sapuan warna yang berhati hati agar kulitnya tidak nampak kusam dan lebam. Penggunaan wrna hijau dan oren merupakan warna asas bagi base first layer kemudian warna stick 5 menjadikan warnanya sekata dengan kulitnya. Shading warna chinese memberi ilusi yang baik dan seimbang dengan kulitnya.Pemilihan warna baju pink agak menarik juga bagi gee dan memberikan impak lembut pada wajahnya.
Tidak banyak Gee untuk memberi komen kerana persiapannya sederhana. Namun ramai tetamu yang hadir memeriahkan majlis perkahwinannya itu.
Pemilihan warna hijau lace untuk majlis bertandang. Simple tapi menarik. Sesuai untuk Dila. :)

Ulasan

Unknown berkata…
Make up-nya bagus...saya perhatiak jarang sekali make up artist dari Malaysia yang bagus (maaf yah)...tapi anda bagus...halus, tidak mencolok dan membuat "beda" pengantinnya...keren deh pokoknya.

Catatan Popular