PAKEJ PENUH BOLEH DIDAPATI DI ISTANA PUTEH SEKARANG!

KHABARAN BAIK! OARANG KL!, ORANG SHAH ALAM!, ORANG KLANG!, ORANG BANGI!, ORANG CHERAS!.... ORANG MELAKA!... Semua ORANG DI Malaysia....

Alam Damai Cheras, susahnya nak dapatkan butik pengantin, vendor dan sebagainya. Di Istana Puteh, kami telahpun bersedia untuk memulakan PAKEJ PERKAHWINAN lengkap dengan pelamin. Jom semua ke Istana Puteh kerana banyak koleksi pelamin yang boleh dilihat dan ditawarkan mengikut pakej yang bersesuaian dengan bajet anda.

Di sini saya serta beberapa contoh pelamin dari Istana Puteh untuk menjadi pilihan...

MURAH KE MAHAL? Oh semesti memang berbaloi dengan apa yang di mohon bermula daripada pakej RM2800(promosi) dan ke atas bergantung kepada situasi tempat dan permintaan. Best bukan, bukan sahaja kami pakar dari segi solekan malah, designer kami juga tidak kurang hebatnya kerana berjaya membuat baju baju artis tanah air dan juga orang kenamaan.

KAMI NI ORANG BIASA... DILAYAN KE? Oh kami melayan sama rata, malah kami cuba untuk membantu anda untuk mengurangkan kos perbelanjaan. Tak percaya datang butik Istana Puteh dan bersama berbincang.

APA TUNGGUL LAGI?
Hubungi kami segera. Takut anda tidak merasa sentuhan kelas dan magis kami kerana jadual kami semakin padat...

 A TOUCH OF CLASS BY ISTANA PUTEH by Gee Cantik
Visit us now at 66-2, Wisma Alam Damai, Jalan Alam Damai 1, Alam Damai Cheras or contact 019-2151056 | 019-6456284 (Waze: Maybank Alam Damai)

#istanaputeh #geecantik #butik #butik pengantin #pengantin #vendor #vendorconcept #vendorkonsep #butikvendor #bajupengantin #busana pengantin #busana muslimah #manik #lace #lace3d #mutiara #dinner #event #koleksi #eksklusif #jubah #bajunikah #baju sanding #baju kanak #crepe #pelamin #murah #budget #cantik
Istana Puteh's photo.











Ulasan

Gee Cantik berkata…
A TOUCH OF CLASS BY ISTANA PUTEH by Gee Cantik
Visit us now at 66-2, Wisma Alam Damai, Jalan Alam Damai 1, Alam Damai Cheras or contact 019-2151056 | 019-6456284 (Waze: Maybank Alam Damai)

Catatan Popular