PROFESSIONAL BRIDAL MAKEUP CLASS AT SARAWAK NOW OPEN FOR REGISTER. CALL ADIRA 019-2151056 & MIESYAH (SARAWAK) 016-8879423

Assalamualaikum, Setelah Kuala Lumpur, Melaka, Brunei, Sabah dan kini di Sarawak kelas solekan professional bridal akan diadakan di Pullman Kuching, Sarawak. Pelbagai aktiviti menarik di dalam kelas. Anda bukan sahaja mempelajari teknik atau gaya Gee Cantik malah dapat berkongsi pengalamannya yang luas dalam bidang solekan sama ada dalam industri penerbitan, televisyen, pengantin dan juga photoshoot.

Rugi rasanya jika anda tidak mengambil peluang ini bersama dengan pakar-pakar dari semenanjung Malaysia. TEAM Gee Cantik juga akan turut serta membantu semasa kelas dan demo akan diberikan dan praktikal nya di sebelah petang. Namun, akan diselitkan pelbagai aktiviti seperti penggunaan brush, kening dan sebagainya. Selepas itu mereka akan mengaplikasikan kepada model mereka dan akan memperagakan pakaian yang menarik serta akan diadakan photoshoot disana. Yang pasti meriah dan havokk... Jadi jangan lepaskan peluang untuk berguru dengan Gee Cantik. Untuk urusan pertanyaan anda boleh menghubungi wakil dari Sarawak iaitu Miesyah di talian 016-8879423 dan Adira dari semenanjung 019-2151056.

Ulasan

Catatan Popular