JANGAN SALAH KE BUTIK LAIN YA! NAMA KEDAI KAMI GEE CANTIK BRIDAL HOUSE BUKAN "GEE BEAUTY"

Assalam semua... Insiden berlangsung hari ni di butik gee cantik... Kisah pelanggan GEE CANTIK yang tersalah masuk kedai berhampiran butik kami di Masjid Tanah Melaka. Dahulu namanya lain. Sekarang dah tukar nama. Its Good. TAPI agak-agaklah.... nak tahu tak dia guna nama apa.... GEE BEAUTY... Kalau dalam bahasa melayunya apa ya.... Tak ke GEE CANTIK. Costomer gee dah salah masuk kedai dan dah buat booking kat kedai tu... Masalahnya pekedai tu mengaku plak ada FB bagai dekat customer. Last-last customer nak balik ternampak kedai kami bewarna oren dan mempunyai tulisan besi tu tertulis GEE CANTIK. Customer tu akhirnya mengambil baju kami. Kesian Gee tengok customer tu. "Kalau tak dapat makeup gee cantik dan pakejnya dapat baju pun jadilah." Kata pengantin tu.... Gee sangat simpati.. takpelah dikk.... Pengajaran kepada semua costomer yang nak kebutik kami... sila lihat papan tanda kami dan juga bangunan kami bewarna oren... Lepas ni jangan dinding kedai tu pulak diwarnakan oren.... kalau baju setiap minggu ikut dah warna pameran baju kami... Kesian dengan orang MELAYU yang cam gitu... sabar jelah... * Percaya pada rezeki... :)

Comments

Popular Posts