SABARINA SEPANG-SHOCKING PINK MENJADI PILIHAN.

Sepang, Siapa lagi the only one pengantin Gee yang akan menghiasi blog ini nanti. Nantikan paparan menarik akan datang. Tema shocking pink dan maroon menjadi pilihannya. WOW! HOT.Mula-mula dapat panggilan tel. dari Sabarina, dia menginginkan Gee memakaikannya sanggul lintang dan juga kepingin air tangan solekan Gee. Setelah bersetuju dengan pakej yang ditawarkan akhirnya berlangsunglah majlis yang dinantikan. Sabarina orangnya agak berisi namun dengan senyuman dan raut wajahnya yang manis membuatkan tumpuan mata pada wajahnya yang comel itu. Wajah Sabarina memerlukan shading yang agah kuat juga supaya wajahnya kelihatan lebih tirus dan penumpuan pada solekan mata. Gee menyempurnakan solekan nikah, malam berinai dan persandingan. Gee amat tertarik dengan warna pilihan Sabrina warna shocking pink menjadi pilihannya.
Jarang sekali pemilihan warna itu menjadi pilihan pengantin. Sabarina agak berani bermain warna. Tidak mengecewakan setelah memakover Sabarina. Dia sangat cantik dan vogue gitu. Lihatlah hasil solekannya.
Bila melihat gambar ni memang mencuit hati. Rasa macam Gee pulak yang tersenyum melihat mereka berdua ini berposing.
Pose istimewa untuk Gee. Uall berdua memang best da sporting. I like...
Pic ni memang Gee suka sangat. Senyuman Sabarina sangat manis sekali. Rambut yang di suak ke atas menaikkan seri mukanya dan sesuai bagi wajah yang bertubuh begini. Warna bronze menyemarakkan lagi wajahnya yang sememangnya berdarah kacukan. Meletop!
Wah! romantiknnya mereka... Terima kasih kepada juruambar kerana menyumbangkan gambar mereka kepada Gee. Thanks again to Iszupicture.com kerana bekerja sama dengan kami. Well done gambar pun memang lawa.

Ulasan

Hidey berkata…
gee...mmg cantik hasilnya tu...
makeup yg perfect n sempurna... sgt cantik n rase nak tgk banyak kali pic couple nie terutama pgntin perempuan yg mukenya sangat cantik.... tahniah gee

Catatan Popular