BERBUKA PUASA BERSAMA M.A.C di PAYA SERAI, HOTEL HILTON PETALING JAYA

11.8.1011 bersamaan hari Khamis telah berlangsungnya majlis berbuka puasa jemputan dari Butik M.A.C kepada Makeup Artist dan juga salegil dan manager serta organisasi M.A.C sendiri. katanya ingin meraikan makeup artist yang memberi komitment baik dalam dunia makeup. Syukur Alhamdulilah Gee Cantik diberi peluang untuk bersama-sama meraikan majlis ini.
Petang itu Gee Sampai seawal 6.45 petang dan telah berjumpa ramai kenalan seperti Abang Man ASTRO, Jurumakeup Tv3, Apple dari MAC, Babby El, Bosco, Comel, Hathim Thai dan ramai lagi
Merakam gambar kenangan bersama Baby El. Juru makeup celebrity terkenal.
Jue Edan... Anaknya model Pet Pet. huhuh comel...
Ziela Ibrahim juga merupakan make up artist juga. Kehadiran Gee disambut baik oleh mereka. Kami berborak bagai bertahun mengenali antra satu dengan yang lain.
Emily M merupakan makeup artist juga. Katanya baru dua tiga tahun berkecimpung dalam bidang ini. Namun seronok bersembang dan beramah mesra dengan kami. Ikutkan dia ingin pulang awal namun kemesraan kami mengikat punggungnya supaya berlama dengan kami. Apa-apapun keep in touch k.
Meja khas yang disediakan untuk kami.
Bersama Izan yang selalu melayan karenah Gee ketika membeli barangan M.A.C di butik Sunway Pyramid. Tq uall..
Pose manjanya. Cantik le tu... :P
Sebelum pulang kami sempat merakamkan gambar kenangan bersama.
Apple yang mudah senyum dengan pelanggan dan sikap tamahnya disenangi orang. TQ invited me. Ada peluang bolehlah jemput lagi...
Dorgift yang diberikan untuk setiap orang.
Memang hebat dorgift yang diberikan. Terima kasih daun keladi ya... Salam jumpa lagi tahun hadapan.

Ulasan

Catatan Popular