ELLY BUKIT SENGGEH MELAKA LAKSANA RATU DARI KAYANGAN

Majlis Pernikahan & Malam Berinai Elly & Hasfia from Myshotswedding on Vimeo.

Seronok melihat persiapan pelamin, dekorasi meja makan dan hantaran yang menyapa laluan pintu masuk ke dalam rumahnya. Bagaikan mahligai dari kayangan yang di penuhi dengan bunga-bungaan segar dan indah. Terdapat dua pelamin yang tersergam katanya pelamin yang telah digunakan oleh penyanyi TOMOK ini di sukai oleh Elly. Gee diplih Elly untuk melaksanakan tugas yang cukup besar di mana memakeoverknya untuk majlis akad nikah dan juga malam berinai. Baju yang dikenakan berwarna kelabu biru itu sungguh menampilkan kejelitaannya yang akan bergelar isteri... Bijak elly memilih baju yang sesuai dengan warna kulitnya. Katanya berhabis RM50K untuk mendapatkan apa yang dimpikannya selama ini. Persiapan yang dibuat amat teratur dan sungguh cantik. Fuh! bayangkan jika anda semua berada di sana. Pasti mulut tidak henti-henti memuji itu dan ini dengan persiapan rapi Elly. Luv it...Anggun sungguh wajah Elly dengan menggunakan teknik smockey eye yang menampilkan matanyanya menjadi bundar. So Sweet dan sangat jelita. Elly amat berpuas hati dengan solekan Gee Cantik. Jenis solekan ini sesuai dengan akad nikah dan lipstik yang sedikit peace dan tidak keterlaluan akan kelihatan begitu sederhana dan tidak membuatkannya wajah nampak garang. Gee membuat rambut susuk ke atas supaya dia tampil dengan keseluruhan wajahnya. Kata orang buat apa diselindung dengan wajah yang anggun. Saksikan wajah anggun Elly...
Dari padangan tepi Elly senyum tanda bersedia untuk diijab kabulkan. Memastikan setiap detik diabadikan dengan penuh terancang agar tidak terlepas dari momen yang terindah sepanjang hayat.Solekan Mata Elly dari sudut dekat. Warna MAC sememangnya pilihan Gee warna seakan 3D itu memberi kesan warna yang memukau. Di samping rona gangsa dan keemasan memberi kesan yang sangat cantik dari pelbagai sudut pandang.
Teman baiknya ketika di Universiti setia menanti dan seronok berkenalan dengan nya. Merupakan tenaga pengajar di Universiti Malaysia. Kemesraannya terserlah dan sesuailah Elly mendapat kenalan yang begitu setia dengannya. You are so great!
Elly Dalam pelukan suami tersayang setelah diijab kabul dengan sekali lafaz memberikan nafas lega. Cuma selepas ini satu tanggungjawab yang amat berat perlu dipikul dalam melaksanakan peranan masing-masing dalam menguruskan rumahtangga. Moga anda berdua berbahagia ke akhir hayat.
Terima kasih kepada G i Photoshoot yang sudi memberikan pic dan Wedding Videography by MYSHOTS myshotswedding.com kerana berkongsi video klip Elly dan suami. Sangat romatik.. Cayalah... kalau dapat pic untuk malam berinai kan lagi best... :) Kalau nak dapatkan khidmat mereka bolehlah menghubungi 0123904521-azran, 0172195310-herman, www.myshotswedding.com

Ulasan

Aida Narina berkata…
gee, pelamin elly ni from which bridal house dear? thanks for sharing!
elly sila beri komen at this page

Catatan Popular