MAKEOVER CLASS - HANNA (Student)

KLIK PADA GAMBAR UNTUK BESARKAN IMEJ
Jumaat yang lepas, 13/02/09 Gee Cantik telah membuat practical class. Pelajar baru itu adalah Rohana Ibrahim. Gee Cantik dan Ltouch bergabung tenaga untuk memberikan ilmu kepada Rohana memandangkan Rohana ingin menjadi seperti kami berdua. Oleh kerana mendengar permasalahan kewangan yang melanda kehidupan Rohana, kami akhirnya memutuskan membuat class special untuknya.

"...Gee percaya pada diri. Jika kita sentiasa memudahkan perjalanan hidup seseorang. Kita tidak akan putus rezeki. Allah akan sentiasa memberi ruang kepada kita. Amin..."

Nasib baik rohana mempunyai asas solekan jadi tidak kekok untuknya mengenal warna dan ilmu solekan. Sebelum ini Rohana telah menghadiri kelas pemerhatian sewaktu Gee Cantik membuat makeover Anis dari Shah Alam. Mudah-mudahan Rohana akan menjadi jurumakeup profesional nanti. Lihatlah hasil tunjuk ajar Gee. Rasa terharu bila student gee mampu melakukannya. Kepada model setia; Oreenazira tq so much kerana meluangkan masa bersama. Tak dapat nak kata apa moga tuhan membalas jasa anda. Huhuhu dengar cerita Oreenazira nak menjadi next student Gee? Welcome to the club...

Ulasan

molldanny berkata…
Gila lah mama...

Kak oooaak tu boleh sejelita begitu!!! Phehh...

seri perantin kak oooaaak dah nampak... apa lagi... booking la 'mama'... eeerrr maksud i 'Gee Cantik'!!!
huhuhu sukakan... ye bila lagi ozi..

Catatan Popular