PELAMIN TRADITIONAL KONTEMPORARI

Ramai yang suka sangat apabila saya membuat posting gambar pelamin berserta tarian cahaya di laman facebook. Ternyata kerawang masih lagi diminati. Pertaruhan kerawang silver bersama rona hitam berlatarkan fabrik gelap mampu membangkitkan suasana classy dalam menghasilkan pelamin tahun alaf baru 2020 ini.

Busana eksklusif dari Istana Puteh ini mampu membuatkan rasa cemburu itu timbul apabila membayangkan jika tubuh ini dipakai dengan songket terpilih dari TEH SONGKET.

Hubungi kami jika mahukan perkhidmatan kami. 
Tak perlu pening-pening dik, tak perlu susah payah dik, tak perlu bimbang dik semuanya Istana Puteh akan membantu anda dari sebelum sehinggalah ke hari majlis persandingan. 

Kami terdiri dari pelbagai bidang dan latar pembelajaran menjadikan team kami amat kuat dan anda perlu bekerjasama dengan kami bagi melancarkan majlis paling bahagia dan sejarah untuk hidup anda. Siapa yang tidak mahu majlis perkahwinan mereka diingati dan dipermudahkan, betul tak? Yang penting bijak memilih dan bijak membuat keputusan.

Aoa tunggu lagi, luangkan masa anda bersama kami. Ceritakan permasalahan anda dan kami akan bantu anda untuk selesaikan yang terbuku di hati. Hubungi kami 0192151056/0196456284.

















Ulasan

Catatan Popular