ANIS DARI AMPANG BELAJAR TEKNIK MEMAKAI AKSESORI TUDUNG

Terkejut! Gee menerima panggilan Anis dari Ampang yang merupakan bakal pengantin yang akan Gee makeoverkan pada bulan mei nanti. Nak tahu... alkisahnya... Anis dikehendaki membuat persembahan dinner pada hari Rabu bersamaan 11/2/09 nanti. Kesian Anis tidak tahu untuk memasang aksesori di kepala. Katanya, Sudah puas mencuba tapi tetap aksesori itu masih tidak kukuh ditudungnya.

Setelah membuat temujanji bersamanya di PKNS, kami berjumpa di KFC pada pukul 1 lebih. Tanpa berlengah lagi Gee terus mengajarnya. Bagaimana hendak mengukuhkan kedudukan aksesori itu. Nak tahu Aksesori itu? Tu ada kat gambar yang tertera.

Pertemuan singkat ini membuatkan Gee tidak kekok untuk bekerjasama dengannya nanti. Tambahan mulutnya yang petah bercakap membuatkan Gee merasakan seolah-olah bersama dengan kawan-kawan Gee. Huhuhu... Kami sempat bercerita tentang solekan Anis dari Shah Alam. Katanya dia nampak cantik dengan sentuhan Gee. :) Apa-pun Good Luck ya Anis for your dinner show. Untuk masa akan datang Gee akan tunjukkan bagaimana untuk memasang aksesori ini.

Ulasan

nailofar_mawarnis berkata…
salam..cantik aksesori 2..tp kat mana nak dapatkan aksesori mcm 2 ye??

Catatan Popular